great ocean road - Reisverslag uit Anglesea, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu great ocean road - Reisverslag uit Anglesea, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

great ocean road

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

18 Februari 2012 | Australië, Anglesea

Vanuit de yarra valley via Kea in melbourne gereden om de camper even op te frissen met schoon linnen en een nieuwe gps. Vandaaruit naar de brisbane ranges national park. Hier met veel muggen worstjes op het houtvuur. De wandeling naar anakie gorge was door storm van vorig jaar nog dicht tot grote vreugde van de kinderen ("al weer een wandeling: saai"). Door gereden naar Anglesea het begin van de great ocean road. Twee dagen op een mooie camping aan het strand met playground en zwembad wederom tot grote vreugde van Max en Giulia. Nu rijden we verder langs de great ocean road. Even lunchen aan het strand, schepjes en emmertjes mee. Net naar de erskine falls geweest en straks koala's spotten. Vandaag de verjaardag van mijn vader en opa Jan. De Grolsch staat koud voor een toost op hem.

• 18 Februari 2012 - 07:28

Inez:

Lieve Ruth(en hier in NL Mieke en Odylon)
    Proost!!! Gemis blijft er altijd..

Wat zullen jullie daar in Aussi bruin worden met al die strandjes en zwembaden! Hier troosteloos grijs NL weer, en veel berichten in de media over Friso.
    XInez

• 18 Februari 2012 - 08:07

Marian:

Hier denken wij ook aan Jan en drinken er ook een borrel op,dat zou hij ook zo willen.Hier verder alles goed.Blijf lekker genieten.Veel liefs.

• 18 Februari 2012 - 09:41

Kerstin En Arie:

Lieve Ruth, Domenico,(en ook Mieke en Odylon)
    Wij staan vandaag even stil, en drinken een (Grolsch) biertje op Jan.
    Proost!
    XX

• 18 Februari 2012 - 15:39

Mika :

Hoi Max,

deze week je kaartje gehad van de orka,
    leuk dat je aan me hebt gedacht!
    beleef je veel leuke avonturen ? en ik mis je best wel op school.

mika

veel plezier!

• 18 Februari 2012 - 16:06

Claire En De Mannen:

Lieve Ruth, Domenico, Max en Guila.
    Vandaag een ander dag dan andere dagen, de eerste verjaardag van je vader zonder hem...
    Vanmorgen jouw moeder gebeld en ze klonk opgewekt. Ze vertelde ook dat jij vandaag het moeilijk had, logisch want je wil nu graag op deze dag haar even een knuffel geven. Maar die krijgt ze genoeg hoor van mijn moeder hahahah, die twee zijn onafscheidelijk en als ze niet bij elkaar zijn dan zitten ze aan de telefoon.... Je moeder ze is ook opgewekt hoor ik nu van mama! We zijn nu even bij haar en ik heb even jullie reisverslag gezien... Geweldig, dolfijnen te zien vanaf het strand en kangaroe´s. Wat bijzonder!
    Lieve schatten geniet ervan en vanavond drinken bij een biertje op Jan! Net als ieder ander...
    X van ons allemaal

• 19 Februari 2012 - 07:49

Mieke:

Lieve mensen dat jullie allemaal denken aan Jan zijn verjaardag is
    geweldig. Wij hebben ook uitgebreid met hem geproost en zo zou hij dat ook graag willen. Allemaal bedankt en jullie daar lekker blijven genieten.
    Liefs Mieke.

• 19 Februari 2012 - 08:03

Opa En Oma Meloni:

hallo wij genieten mee van jullie avonturen,gisteren bij Mieke geweest en hebben op Jan een wijntje gedronken,met Mieke gaat het ook goed.veel plezier met de kids,kus
    opa en oma x x x x

• 20 Februari 2012 - 10:05

Dames Van De Poli:

En.....mis je ons al een beetje?
    Wij zitten nu gezellig aan de koffie jaloers te zijn op jullie! Zo te zien en te horen vermaken jullie je prima.
    Nog heel veel plezier en tot ziens!