hiep hiep hoera - Reisverslag uit Sydney, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu hiep hiep hoera - Reisverslag uit Sydney, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

hiep hiep hoera

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

03 Maart 2012 | Australië, Sydney

Het is vandaag feest, Giulia is 3 jaar geworden.
Balonnen en slingers in de camper en echte prinsessenkadootjes. Een echte dame! Straks gaan we taartjes eten. Dank voor de felicitaties en tekeningen.
Ook Max is erg trots op zijn zusje.
We zijn nu al een paar dagen in de mclaren vale, een wijngebied aan zee ten zuiden van Adelaide. Hier blijven we de laatste dagen genieten van de (teruggekeerde) zon, zee, elkaar en Australie.

• 02 Maart 2012 - 23:50

Odylon:

Gefeliciteerd Giulia!! hiephiep hoera!!

Geniet van het laastse week, wij gaan zo kijken of Sacha skieen leuk gaat vinden...:-) Spreek jullie maandag over een week oid.
    gr, Cécile,Sacha & Odylon

• 03 Maart 2012 - 06:52

Fam. Ter Haar:

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van de "grote meid" en maak er een gezellige dag van! Geniet nog ff van het mooie weer. Die laatste week zal wel heel snel voorbij gaan!
    Groet Eric, Ursula, Tim en Luc

• 03 Maart 2012 - 08:26

Arie En Kerstin:

Hiep hiep hoera! Alweer drie jaar..
    Van harte gefeliciteerd!!!
    Dikke knuffel van ons.

• 03 Maart 2012 - 08:32

Elena:

Hierper de Piep Hoera........ Fijne dag Dikke kus..... Elena, Thomas en Fabienne.....

• 03 Maart 2012 - 13:49

Bianca:

Giulia, heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Wat sta je prachtig op de foto met die tiara!!
    Een hele fijne dag samen met papa, mama en Max!
    Leuk om jullie reis te volgen, geniet nog even van de laatste week,

Groetjes Bianca

• 03 Maart 2012 - 14:30

Inez En Sam:

Hieperdepiep en nu zingt Sam langs zal ze leven... Hij wil graag weten of er ook taart is!
    XXX

• 03 Maart 2012 - 14:37

Riekie:

gefeliciteerd Giulia wat sta je weer mooi op de foto een hele dame alweer nog veel plezier deze week
    groetjes aan papa en mama en max
    groetjes riekie en jules

• 03 Maart 2012 - 19:30

Jolanda:

Giulia van harte proficiat, en nog veel plezier vandaag samen met max en papa en mama.

Groetjes van Jolanda, Jan, Mareille en Maik

• 03 Maart 2012 - 21:17

Fam. Mensen:

Hiep, Hiep, Hoera voor Giulia!
    Van Harte Proficiat met je 3e verjaardag. Zo te zien heb je een prachtig feest gevierd, samen met Max, papa en mama. En wat ben je een mooie prinses op de foto!!
    Groetjes van
    Guus, Simone, Ties, Jelte & Lynn

• 04 Maart 2012 - 18:53

Ron:

Crap, wij lopen natuurlijk weer een dag achter! Nog van harte! Mooie foto ook. He-le-maal geen attitude ;-) Geniet ze nog even en tanti auguri!

• 04 Maart 2012 - 20:57

Carolien:

Hieperdepiep!!
    Ook wat laat, maar toch: van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve meid. Doen we thuis misschien nog dunnetjes over??
    Hier regent het alweer, dus blijf nog maar even daar lekker in de zon.
    Liefs,
    Carolien, Yolanda, Iris

• 04 Maart 2012 - 22:21

Aaltje:

Wat een mooie reis maken jullie.
    Kun je het allemaal opslaan in jullie "hardeschijf".
    En dan die grote meid, al 3 jaar geworden.GEFELICITERRD Giulia en jouw papa, mama en jouw broer natuurlijk ook.
    Een week lang m'n 3 kl-kinder te logeren gehad, gezellig maar wel intensief.
    Ik heb samen met fam jr. jullie site bekeken en moest jullie alle 4 de groeten doen.
    Geniet nog erg van de tijd die jullie nog in Australie hebben.
    Liefs Aaltje.

• 05 Maart 2012 - 17:08

Linda:

Beter laat dan nooit: Giulia van harte gefeliciteerd!