adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

adelaide

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

06 Maart 2012 | Australië, Adelaide

Gisteren hebben we de camper teruggebracht en naar ons hotel in Adelaide gegaan. Vandaag en morgen door de stad struinen, met veel parken. Adelaide is een mooie, ruime en groene stad.
Nu nog inkopen doen en genieten van alle koffiebarretjes.

• 06 Maart 2012 - 05:30

Inez:

Mijn dagverslag: nu ontbijt zo honduitlaten knuffelen kids en aan de arbeid.. Da's wat anders dan koffie barretjes.. We zijn jaloers! Geniet ze! X Inez

• 06 Maart 2012 - 16:15

Wilma Marcello :

Klinkt nog steeds fantastisch. Enjoy! Hier vandaag een heerlijke dag in de tuin met zonneschijn. Morgen weer aan het werk. Helaas gister klanten kwijtgeraakt nadat het voorpagina nieuws telegraaf is geworden afgelopen zaterdag. Hopen op een snelle opvolging. Groet van ons allemaal.

• 06 Maart 2012 - 17:21

Arie En Kerstin:

Grote overstromigen in Australie.
    Vlak bij jullie in de buurt, hebben jullie de voetjes nog droog? Volgens mij zijn jullie net op tijd in de stad.
    Altellen nu. Geniet van de laatste dagen!

• 06 Maart 2012 - 18:49

Riekie:

geniet nog lekker van de laatste dag en we wensen jullie een goede reis terug naar huis groetjes riekie en jules

• 07 Maart 2012 - 13:31

Marian:

Geniet nog even van de laatste uren , en een hele goeie terugreis gewenst. Liefs Marian.