Mount Eccles np Grampians np - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu Mount Eccles np Grampians np - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

Mount Eccles np Grampians np

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

23 Februari 2012 | Australië, Halls Gap

Vanuit port campbell (na een leuke avond met een gronings gezin) naar een mooie Loch Ard Gorge, een strandje in een kloof bij de great ocean road. Via nog enkele hoogtepunten en een lunch in een speeltuin het binnenland ingereden. We wilden naar Mount Eccles waar we elf jaar geleden ook geweest zijn. Op het zelfde plekje nu met zijn vieren twee dagen hier gebleven, bijzonder! En weer bijzonder mooi. Kamperen onder een boom met koala's en s avonds samen Possums spotten! Mooie wandeling over de krater rand van een oude vulkaan, de kinderen hebben ons verbaasd door het helemaal zelf te lopen met flinke klimmetjes. Een vuur met marshmallows maakten de avonden compleet. Vandaag naar de Grampians gereden. In het culturele aboriginal centrum een eigen boomerang geschilderd. Op de camping het zwembad in erg lekker nu het kwik boven de dertig is. Veel kookaburras kangeroes en cackatoos.

• 23 Februari 2012 - 18:58

Carolien:

Hi there, how's life? Gaat wel okay geloof ik als ik dat allemaal zo lees. Eén lange strandvakantie, af en toe een pizza, een klimmetje, heerlijk hoor!
    We hebben gister Quattro 10 jaar gevierd. Zonder je collega's Ruth, want die moesten naar een KPMG bijeenkomst. Ik heb beloofd dat ik het na je thuiskomst nog eens dunnetjes over ga doen. Verder veel buurtverdriet hier. Johan is naar de Bleerinck na een crisis. Hij zal er wel blijven denk ik. Verder heeft Margriet een CVA gehad. Ze kan zich aardig redden, is nog wat wankel ter been. Ik loop af en toe bij Harry langs om te kijken of het allemaal lukt.. Meer na thuiskomst. Greetz..

• 23 Februari 2012 - 21:23

Opa En Oma Meloni:

hallo even gekeken waar jullie nu zijn
    mooi in de bush,bush,al heel wat km.
    gereden,fijn dat we jullie even hebben
    gezien,t`ziet er allemaal mooi uit.
    tot het volgende berichtje,groetjes van ons . x x x x

• 02 Maart 2012 - 21:26

Marian:

Het is nu voor jullie 3 maart en Giulia jarig ,van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van. Liefs Marian