fleurieu peninsula - Reisverslag uit Port Elliot, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu fleurieu peninsula - Reisverslag uit Port Elliot, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

fleurieu peninsula

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

28 Februari 2012 | Australië, Port Elliot

We hebben drie dagen van het natuurschoon van de Grampians genoten, met ondermeer wandelingen naar de Balconies en de McKenzie Falls (met temperaturen van dit keer boven de 35 graden). De lekkere zwembaden brachten de noodzakelijke verkoeling.
Gelet op de temperaturen hebben we gekozen om langs de kust richting Adelaide te rijden. Een lange etappe richting Kingston SE werd beloond met een mooie zonsondergang in zee. Ook de volgende dag weer een langere rit, naar Fleurieu Peninsula, een schiereiland ten zuiden van Adelaide. De camping is in Port Elliot, direct aan Horseshoe Bay. Gisteren even naar Adelaide geweest voor een nieuwe stroomkabel voor de camper.
Gisteren ook weer met de body boards naar zee, Max is een natuurtalent. En Giulia lacht hard om iedere golf die haar omver gooit. Vandaag relaxen
op de camping, de kinderen op het springkussen.

• 28 Februari 2012 - 05:38

Inez:

Zit ik hier aan mijn kommetje yoghurt in de vroege ochtend naar zulke stralende foto's te kijken... Hier nu regen! Geniet ze!

• 28 Februari 2012 - 10:14

Jolanda:

Het is hier heerlijk rustig bij de balie, dus kon weer even alle updates bekijken van jullie reis! Geweldig, al die verslagen. Leuke foto van surfbabe Giulia en Max met op de achtergrond een dolfijn. Heel leuke en vrolijke foto van jou en Domenico. Het is duidelijk dat jullie genieten van de reis. Nog heel veel plezier. Groetjes en tot over een poosje.

• 29 Februari 2012 - 11:04

Marian:

Mooie foto´s als ik jullie was bleef ik daar nog een paar weken,maar dat kan niet jammer hé? Hier is alles goed. Blijf nog even lekker genieten.Liefs van Gijs en Tijn die logeren hier en van mij.

• 29 Februari 2012 - 18:13

Marie Jose:

Leuk daar zeg! Ik slaap af en toe heel lekker in jullie huis. Golfvakantie was leuk en GVB intussen ook gehaald. Geniet ervan !