twelve apostles - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu twelve apostles - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

twelve apostles

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

21 Februari 2012 | Australië, Port Campbell

Dank voor al jullie lieve berichten.
We hebben inderdaad enkele koala's gespot, zelfs vechtende.
Onze beachboy Max en surfbabe Giulia hebben op de golven bij Apollo Bay hun nieuwe bodyboard uitgetest. Dat ging erg leuk.
Vandaag verder langs de great ocean road. Op de weg naar het Cape Otway lighthouse veel koalas gezien in de bomen langs en over de weg. De great ocean road is geweldig: azuurblauwe zee, stranden en vergezichten.
aan het einde van de middag de twelve apostels, ( oorspronkelijk 12) grote rotsen in zee. Toeristisch, maar de
moeite waard.
Nu op de camping van port campbell. Met ranja, bier en chips ...

• 20 Februari 2012 - 19:03

Inez En The Boys :

Hier in thermometers/ventolin/zetpillen en slapeloze nachten. sam flink benauwd bij bronchitis. Dus nachten gebroken. Wat een mooie foto van deze surf babe! Wij snakken ook naar een beetje zon..

• 20 Februari 2012 - 19:48

Paulo:

Strike the pose! looking good ;)

• 20 Februari 2012 - 20:49

Wilma En Marcel:

Jeh nu echte jaloezie! Wat mooi zeg. Bijzonder! wat een modelletje hebben jullie mee. Pas maar goed op dr. Dikke kus m&w

• 20 Februari 2012 - 22:10

Mieke:

Jongens super foto's. Nog even gekeken op google naar de erg mooie plekjes. Geweldig en blijf genieten.
    Je zou er zo zin in krijgen.
    XXX Mieke.

• 20 Februari 2012 - 23:09

Aaltje:

Hoi fam. alles gaat goed zo te zien.
    Ik heb even naar jullie gezwaaid.Leuk een foto van jullie 4ren te zien. Nog steeds lekker warm?
    'K was het weekend bij de kinderen, Bert was jarig. Wij hebben samen het verslag en de foto's bekeken.Prachtig!
    De groeten van ons allemaal.
    Een dikke knuffel voor de kids. Wat een belevenis! B&E M. S. Th. en A.
    PS vorige week donderdag voor controle geweest, Jesserun ia zeer tevreden en pas over een jaar weer komen.
    Doeiiiiiiiiiiiiiii XX

• 21 Februari 2012 - 08:29

Kerstin:

Hé, Domenico is ook mee! :)
    Prachtige foto`s...

• 21 Februari 2012 - 17:20

Opa En Oma:

wat is het mooi het lijkt of het steeds
    mooier word prachtige foto`s,je zou er echt jaloers op worden,maar zijn we niet hoor.lekker door genieten
    groetjes van ons allemaal x x x x
    mooie foto modellen.