yarra valley - Reisverslag uit Healesville, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu yarra valley - Reisverslag uit Healesville, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

yarra valley

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

14 Februari 2012 | Australië, Healesville

Vandaag valentijnsdag vieren. We zijn in de yarra valley een wijngebied vlak bij Melbourne. De kids mochten kiezen waar we uit eten gingen: pizza klonk het in koor.
Bij een wijnmaker heerlijke pizza onder genot van een pinot gris, super....
Heerlijk weer 30 plus. We blijven nog een dagje op de camping.

• 14 Februari 2012 - 17:41

Mieke:

Jongens wat heerlijk. Gisteren nog even gekeken naar wijngebieden boven Melbourne, prachtige plekjes.
    Blijf vooral lekker genieten. Liefs Mieke.

• 14 Februari 2012 - 17:44

Mieke:

Lekker genieten. Gisteren nog even gekeken naar wijnboerderijen boven Melbourne en ik zag prachtige plekjes.
    Blijf vooral genieten. Liefs Mieke.

• 14 Februari 2012 - 17:45

Mieke:

Lijkt een beetje dom maar het eerste bericht leek niet te zijn overgekomen.

• 14 Februari 2012 - 18:28

Opa En Oma Meloni:

hallo allemaal wat zitten jullie er weer lekker bij,en weer een leuke plek gevonden super.bij ons is het geen 30 graden maar wij zijn al weer blij met 4 graden.alles is goed hier,net nog even met Mieke gepraat.tot de volgende keer ,wij kijken er naar uit .groetjes
    opa en oma xxxxxxxxx

• 14 Februari 2012 - 19:47

Inez En Willem:

Wj hoopt dat jullie veel plezier hebben, maar zo te lezen zit dat wel goed! Ik nu aan een water na een avond broodjes maaltijd tijdens een nascholing die ik moest geven aan assistentes... da's heel wat anders dan 30grd wijntje pizza.. geniet ze daar! We zijn jaloers!

• 14 Februari 2012 - 20:15

Elena:

Zo dat ziet er inderdaad helemaal leuk uit... prachtig. Lekker doorgenieten.
    X

• 15 Februari 2012 - 08:03

Wilma En ....:

Heerlijk zeg! Alsof jullie in italie zijn beland!
    Marcel net, gespannen, de deur uit voor de kookwedstrijd. Wordt een spannende dag, maar volste vertrouwen in de heren koks. Verder hier een spannende tijd ;)...........