koala en pinguinparade e - Reisverslag uit Ventnor, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu koala en pinguinparade e - Reisverslag uit Ventnor, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

koala en pinguinparade e

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

12 Februari 2012 | Australië, Ventnor

Net honderden pinguïns gezien bij de pinguinparade op Philip island. Kleine pinguïns kwamen in groepjes het strand op en waggelden naar hun nesten. Vanochtend koala's gekeken in een reservaat. Vanmiddag genoten van zon en zwembad.

• 12 Februari 2012 - 13:05

Marian:

Leuke foto`s en mooi verhaal, blijf lekker genieten! Liefs Marian

• 12 Februari 2012 - 15:16

Kerstin:

Lijkt me geweldig die pinguins! Zonet (zondagmiddag 1300 uur) voorproefje gehad van Marcel zijn kook-wedstrijd as woensdag. Heerlijk gegeten! Hoop voor hem dat hij wint. Nu weer thuis, Arie op bed, voorbereiden voor weer de derde nacht-dienst. liefs van ons. X

• 12 Februari 2012 - 21:23

Fam. Mensen:

Hoi, Hoi,
    Even weer op de site om jullie reis te volgen. Blijft geweldig om te lezen, wat jullie allemaal beleven! Wat een prachtige reis.
    Hier hebben we dit weekend alvast het carneval gevierd; gisteren in Langeveen en vandaag de optocht in Albergen. Was ook reuze gezellig.
    Heel veel plezier in down under op jullie verder reis.
    Groetjes uit Langeveen.

• 13 Februari 2012 - 21:03

Carolien:

Max is al helemaal klaar voor Scouting straks. Veel fikkie stoken en geen kangaroes meer, helemaal goed.
    Liefs uit Emmen,
    Carolien

• 13 Februari 2012 - 21:07

Paulo:

Ik voelde van het weekend ook net een pinguin ! Dooi is ingezet. Geniet ze daar want qua weer missen jullie niet veel hier! grtjs