eurobodalla - Reisverslag uit Kianga, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu eurobodalla - Reisverslag uit Kianga, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

eurobodalla

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

05 Februari 2012 | Australië, Kianga

Hallo allemaal,

Afgelopen twee dagen hebben we aan het strand van Potato point in het eurobodalla national park gestaan.
Op een paar meter van het strand, met vele kangeroes en wallaby's die je kon aaien. Prachtige plek voor jong en oud!
De rayonhoofden hebben we hier nog niet gezien (rond de 25 graden) en ook geen slangen zegt Max.
We hebben van camper gewisseld ivm een lekkage in de bestuurderscabine. Inmiddels is het ook buiten weer droog.
De chauffeur reed 'even' 1500 km om de camper om te ruilen ..
Dit berichtje sturen we vanuit Narooma, genietend van cappuccino en een kleurplaat.
Liefs van ons allemaal.

• 05 Februari 2012 - 23:06

Elena :

ha...check mijn mail en daar zijn jullie....ja hier begint nederland in de ban van de elfstedentocht te raken...misschien eind deze week.... ja wat is nou 1500 kilometer in een land als australië..wel fijn om weer droog te zitten toch.. ik morgen een weekje richting egmond aan zee...ijsberen kijken ;-)..ha ha......jullie nog heel veel genieten...dikke kus voor jullie.X

• 06 Februari 2012 - 10:07

Trees:

Hoi, wat een heerlijke verhalen allemaal! Klinkt erg goed met zon, zee, strand, cappu, dolfijnen en kangeroes. Hier, behoudens wat grieperigheid, vooral heel wit, zonnig en koud.
    liefs!!

• 06 Februari 2012 - 10:07

Mieke:

Wederom prachtige plek met vlakbij een hele grote golfbaan. Geef maar regelmatig de plekjes door, dan kunnen we meegenieten. Heel veel plezier en genieten jongens.
    Dikke kus Mieke.

• 06 Februari 2012 - 13:43

Marian B:

Het is nog koud hier, en bij jullie een geweldige temperatuur. Blijf lekker genieten, ik geniet van jullie verhalen.Veel plezier en liefs van mij. Marian

• 06 Februari 2012 - 20:41

Late Dienst SZE:

Wat klinkt dit allemaal geweldig, we zijn jaloers! Hier heeel koud! Maar al wel kunnen schaatsen, i.p.v. zonnebaden.
    Een fijne reis nog.

Groetjes,
    Mirjam, Alice en Gienke

• 07 Februari 2012 - 07:47

Carolien:

Hoi! Wat ziet dat er gezellig uit zo. Hebben Max en Guilia het goed met elkaar?
    Tjitske en ik hebben gister een visite in de Groene Specht geschaatst. Even zoeken naar het juiste adres zo vanaf de tuinkant. De mevrouw die we bezochten ligt in een bed in de kamer en zag ons aan komen. Klunend op de schaats door de tuin. Ze kon er erg om lachen. Vandaag vrij, dus na het hardlopen nog even op de schaats denk ik. Fijne dag!

• 07 Februari 2012 - 10:10

Opa En Oma:

wat zoeken jullie mooie plekjes op. wij kijken mee via google ook een leuke bezichheid bij de verwarming.
    nog veel reis plezier,hopelijk tot skype.dikke kus xxxx
    het is nu -14.

• 07 Februari 2012 - 19:45

Inez:

Hier alles goed na ook kleine ziekenboeg. Maar alles weer beter! Zieke mensen blijven komen en 'gaan'. Vh weekend sleeen van de duinen, schaatsen bij ons achter en zwemmen in subtropisch gebeuren. Ik mis wel de donderdag 'calls' . Veel zon kangaroes en natuur plezier!

• 07 Februari 2012 - 20:44

Peter Bos:

Ik ben echt jaloers op jullie mooie reis door dit super mooie land! Geniet er nog maar lekker van, want voor je het weet zitten jullie alweer in het vliegtuig! Ik hoor de verhalen graag als jullie terug zijn in NL!

Groetjes Peter

• 08 Februari 2012 - 19:12

Riekie:

jullie hebben het wel leuk zo te lezen
    hier zitten veel mensen nu met een kater de elfstedentocht gaat niet door nog plezier daar groetjes jules en riekie

• 09 Februari 2012 - 13:58

Linda Schröder:

Hey familie!!

wat een ervaring zeg. Mooi om jullie zo te volgen. Ik ben erg jaloers...
    Nog heel veel plezier en geniet maar lekker van deze kostbare momenten.

Groetjes.