kangaroes enzo - Reisverslag uit Durras, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu kangaroes enzo - Reisverslag uit Durras, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

kangaroes enzo

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

02 Februari 2012 | Australië, Durras

Gisteravond op het strand dolfijnen gezien. Ze kwamen meerdere keren voorbij zwemmen.
Maar het strand is vooral mooi om op te spelen.
Vandaag vanwege de regen niet de dolfijnboottocht gedaan. In plaats daarvan heerlijk ontbeten en fout geparkeerd: flinke boete ... Anders dan in Nederland ...
Verder gereden naar het zuiden richting durras. Daar weer gespeeld op het strand en de eerste kangoeroes gezien. Spannend en erg leuk.
Leuk plekje gevonden op een camping aan het strand en even het koude zwembad in. De kangoeroes huppelen over de camping. Morgen gaan we hier wandelen in het national park.
Dank voor alle leuke reacties!

• 02 Februari 2012 - 07:30

Eric,Ursula,Tim,Luc:

Leuk om te zien dat jullie het erg naar jullie zin hebben. Blijf maar lekker nog ff in het mooie en vooral warme weer, hier is het erg koud er kan vanmiddag geschaatst worden!!
    Veel plezier en tot een volgende keer!
    Groeten uit Fleringen!

• 02 Februari 2012 - 08:00

Inez En Sam:

"Mama, bestaan er ook' wang-handjes'? "
    Lekker zwemmen daar!

• 02 Februari 2012 - 09:39

Mieke:

Het is haast niet voor te stellen hier zo koud en daar lekker aan het strand, ik denk haast had ik het toch moeten doen. Jongens blijf vooral lekker genieten, het lijkt me geweldig.
    Veel liefs.

• 02 Februari 2012 - 17:52

Maya:

He luitjes, dat is genieten zo te horen! Leuk om mee te lezen hoe het jullie vergaat daar. Veel plezier met jullie avontuur!
    groetjes, Harry en Maya

• 02 Februari 2012 - 20:21

Elena :

wat een geweldige foto's.....dikke kus....X

• 02 Februari 2012 - 20:42

Simone En Bianca:

Klinkt erg leuk allemaal! Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben. Wel jammer van de boete...

Mooie foto's van Max en Giulia met de kangeroes!! Als het hier zo blijft vriezen (-10 graden nu) dan wordt het hier ijsberen kijken..

Simone is gezellig bij mij koffie drinken nu. Heel veel plezier en tot later...

Groetjes, Simone en Bianca

• 03 Februari 2012 - 11:17

Kerstin:

Hallo daar! Arie heeft zojuist drie nachtdiensten achter de rug. Heeft alle drie nachten geprobeerd te skypen met jullie! (want dan is het `dag`bij jullie) Jammer niet gelukt.
    Komt vast nog een keer.
    Groetjes vanuit een wit emmen.
    (het sneeuwt!)
    XX

• 03 Februari 2012 - 21:24

Erica:

Hoi. Via Aaltje op geattendeerd op jullie weblog. Super! Geniet ervan daar "Down Under"

Groetjes uit Mijdrecht

• 03 Februari 2012 - 22:03

Opa En Oma Meloni:

wat leuk die berichtjes van jullie,en wat leuke foto`s op het strand en met
    de kangaroe`s heel stoer.
    het is hier -12 vannacht.dus genieten jullie er maar extra van.groetjes van ons veel liefs opa en oma

• 05 Februari 2012 - 20:18

DR:

DD, goed te lezen. Wel vreemd dat hier de Elfstedenkoorts flink aanwakkert nu de rayonhoofden bij elkaar zijn geweest en ik jullie fotos en verhaal lees. Groter contrast nauwelijks mogelijk. Maar als ie komt neem ik een (nou vooruit misschien nog een paar) Berenburgers op jullie verblijf daar. Tanti saluti da noi a cita della chiesa.

• 05 Februari 2012 - 20:41

Carolien:

Hoi Ruth en Domenico,
    Klinkt heerlijk allemaal. Hier vrieskou bij het pas geinstalleerde houtkacheltje. Vanmiddag bij Hoogeveen geschaatst, zon overgoten en gelukkig geen wind. De rayonhoofden zij bijeen, nou dan weet je het wel... kom maar gauw weer thuis, dan kunnen jullie de tocht der tochten nog meemaken. Of zullen we jullie huis verhuren?? Voor de gemiddelde amerikaanse schaatser is dat een afstand van nix, Emmen-Leeuwarden. Weten zij veel.. Als je terug bent Ruth, is "Emmen" niet alleen samen met Hoogeveen, maar hebben ook Stadskanaal en Winschoten zich aangesloten. Things move fast.
    Liefs,
    Carolien