jervis bay - Reisverslag uit Huskisson, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu jervis bay - Reisverslag uit Huskisson, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

jervis bay

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

01 Februari 2012 | Australië, Huskisson

Vandaag zijn we naar Jervis Bay gereden, een natuurpark aan de oostkust. In de camper gaat het goed, de kinderen hebben het naar hun zin.
Na een natte nacht en ochtend breekt de zon hier nu weer door en wordt het weer warm. Net dan ook ijsjes gekocht.
Morgen gaan we op een boottocht opzoek naar dolfijnen.
Foto's plaatsen is wat lastig met de verschillende verbindingen, maar die plaatsen we zo snel mogelijk.

• 01 Februari 2012 - 07:13

Elena :

Wat klinkt het allemaal relaxed....en spannend op zoek naar dolfijnen.... hier is het lekker prikkelinjeneuskoud.....trouwens helemaal leuk de reisverslagjes en straks weer wat fotos ..X

• 01 Februari 2012 - 09:10

Liesbeth En Jolanda :

Wij zijn jaloers, hier vriest het dat het kraakt. Wel zon maar geen warmte. Morgen veel plezier bij de dolfijnen, geniet ervan!! Wij werken wel.

• 01 Februari 2012 - 17:33

Meloni:

wat weer een mooi vooruitzicht morgen dolfijnen kijken,een hele belevenis voor Max en Giulia heel veel plezier,mooie foto`s maken.groetjes opa en oma xxxx

• 01 Februari 2012 - 19:36

Inez:

Trending topic hier:kou... Maar het is ook echt koud! Morgen schaatsen met de boys! Jullie veel plezier met dolfijnen!