eerste camper ervaringen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu eerste camper ervaringen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

eerste camper ervaringen

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

29 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Zaterdag de camper opgehaald en naar de Blue Mountains gereden, waar we voor de eerste twee nachten een camping hadden gereserveerd.
Dat ging allemaal mooi.
Max kon niet wachten, nu gingen we echt naar Australië.
Een leuk tochtje, wel vermoeiend na drie nachten Sydney met jetlag.
Op de camping een leuke speeltuin en Max en Giulia leven zich uit. Ook het waterfonteintje is een belevenis. Na het avondeten naar bed, en ze slapen aan een stuk door tot de volgende ochtend.
Op zondag naar scenic world, met de steilste trein ter wereld naar beneden, dan wandelen door tropisch bos en dan met de kabelbaan naar boven. Mooi uitzicht over de vallei en de 'tree sisters'.
Daarna duiken we weer de speeltuin in, waar max en Giulia weer genieten.
Max gaat even cricket spelen en ruth spot twee kookaburra's.
Tot slot een eerste bbq, prima dag dus.
Morgen op weg naar de kust?

• 29 Januari 2012 - 09:44

Elena :

Zo dat klinkt helemaal relaxed. fijn nu gaat het voor max dus echt beginnen. fijn dat ze lekker doorslapen. inderdaad de eerste bbq en zeker niet de laatste....dikke kus van je (schoon) zus.....

• 29 Januari 2012 - 10:25

Mieke:

Mooi dat jullie allen genieten. De camper bevalt goed, erg fijn.
    Ik zit nu naar de finale heren te kijken. Voor straks weer een goede nacht en morgen een goede reis.
    Liefs en een dikke kus. Mieke.

• 29 Januari 2012 - 11:29

Inez:

we volgen jullie met jaloezie... Klinkt heerlijk dat reizen met camper! Die trein vindt Sam natuurlijk fantastisch! Hier maken we ons op voor kou en oostenwind..
    XInez

• 29 Januari 2012 - 13:12

Wilma.:

Klinkt fantastisch allemaal. Hier de elfstedentocht in aantocht ;). Veel plezier en dikke knuffel voor max en giul

• 29 Januari 2012 - 17:34

Kerstin:

Ben erg nieuwsgierig hoe de camper er uit ziet!
    Slapen de bedden lekker?
    Super dat de kinderen het zo naar hun zin hebben. Jullie vast ook toch?
    Groetjes ook van Arie

• 29 Januari 2012 - 17:41

Opa En Oma Meloni:

leuk om weer wat te horen en dat het allemaal zo goed gaat,spannend voor Giulia en Max,als dat zo door gaat komen wij er zo aan, niet schrikken ......grapje.groetjes van ons dikke pakkert nog veel plezier.x x x x
    opa en oma

• 29 Januari 2012 - 20:28

Roelie :

Beste mensen,
    Wat leuk om jullie belevenissen een beetje mee te volgen!
    Nogmaals heel veel plezier samen.
    Wij hebben de winterjassen en alles wat ons warm kan houden opgezocht evenals de schaatsen......brrrrr
    Emmen heeft sinds een paar uurtjes weer een wit laagje.
    Dus geniet van de zomerzon in dat verre land!

• 30 Januari 2012 - 02:07

Judy:

Hoi Ruth,
    Wat goed te horen dat alles zo goed verloopt en wat een leuke foto`s van de kids!
    Groetjes van de nachtdienst op Noord 4 Paulien, Miriam en Judy

• 30 Januari 2012 - 09:10

Marian:

Het is hier koud, jullie snappen wel dat ik jaloers ben,maar gunnen jullie het van harte .Heel veel plezier

• 07 Februari 2012 - 20:41

Peter Bos:

Ik hoorde van Annemarie dat jullie een waarbenjij hebben. Wat leuk om jullie zo te volgen. En nog leuker dat mijn herinneringen weer boven komen. Ik mag hopen dat jullie niet op dezelfde camping hebben gestaan in Katoomba als die wij daar hadden. Leuk he, met de camper rondrijden! Geniet ervan...

Groetjes Peter