Australia day - Reisverslag uit Sydney, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu Australia day - Reisverslag uit Sydney, Australië van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

Australia day

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

26 Januari 2012 | Australië, Sydney

Tweede deel van reis ging ook goed. Nu in Sydney. Vandaag Australia day. Nationale feestdag van alles te doen op straat en in de parken. Vooral Giulia heeft last van een jetlag.

• 26 Januari 2012 - 06:41

Elena :

he zo heerlijk wakker worden....fijn jullie dien under.....en ze vieren gelijk in heel australië feest...dat is een warm welkom.....X

• 26 Januari 2012 - 07:33

Mieke:

Goede morgen vanuit Albergen, terwijl jullie avond al is begonnen, toch gek. Maar het was dus gezellig vandaag. Ik hoop dat Giulia ook snel went aan de andere tijd. Hier is alles goed. Blijf lekker genieten.

• 26 Januari 2012 - 08:19

Kerstin:

Dus de reis zit erop! de vakantie kan beginnen. En is het lekker weer? Hier wordt het koud de komende dagen!
    Geef de kids een knuffel, en groetjes van ons allemaal!!

• 26 Januari 2012 - 08:50

Sam/Inez:

Vanuit Haarlem Lokeren goede morgen/avond. Vraag van Sam:hebben ze daar ook een trein baan in de camper? Succes met jetlag.. Lekker moe maken en wakker houden overdag! Veel plezier met de start van de vakantie!

• 26 Januari 2012 - 08:51

Inez:

Irritant die automatische spelling...

• 26 Januari 2012 - 10:22

Opa En Oma Meloni:

lekker wakker worden en dan gelijk feest.hopelijk gaat het met Giulia met een dag beter,en heeft Max geen last?
    veel plezier x x x x

• 26 Januari 2012 - 12:48

Marian Boswinkel:

Even een bericht uit Ambt Delden .Fijn dat alles goed gaat. Hier gaat alles prima net met Mieke boodschappen gedaan en morgen een dagje Emmen.gr marian

• 26 Januari 2012 - 18:17

Simone:

Fijn, dat het reizen goed is gegaan en nu heerlijk vakantie vieren! Veel plezier en groetjes van ons allemaal uit Langeveen. We blijven jullie zeker volgen.

• 26 Januari 2012 - 18:58

Wilma Cs:

Hallo daar. Hier koud en nat. Geniet maar lekker. Hopen dat jullie nu allemaal lekker liggen te slapen. Thuis bij jullie alles ok.
    Knuffel voor jullie allemaal.
    M&W

• 31 Januari 2012 - 21:22

Annemarie :

Hallo!
    Wat is het leuk jullie verhalen te lezen, nu al komen er zoveel herinneringen bij mij weer boven.
    Fijn ook om te horen dat de reis zo goed is verlopen.
    Dus Australia Day in Sydney was een stuk leuker dan in Adelaide? Gelukkig maar.
    Geniet ervan!
    Groetjes van Annemarie