vliegveld hongkong - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu vliegveld hongkong - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

vliegveld hongkong

Door: Max en Giulia

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

24 Januari 2012 | Hong Kong, Sham Wan Tsuen

Nu op Hongkong airport voor het tweede deel van de vliegreis. Vlucht vermoeiend maar zeker goed te doen. Kids maar uurtje geslapen dus het hotel hier kwam super van pas. Heerlijk geslapen en ontbeten. Straks weer boarden. Nu eerst een kopje koffie!

• 24 Januari 2012 - 13:04

Mieke:

Dit laatste stuk zal dan ook zeker te doen zijn. Goede vlucht.
    Liefs Mieke. Ik moest jullie ook een fijne reis toewensen namens Gerrit Kemperink.

• 24 Januari 2012 - 14:27

Meiden Poli Gyn:

Hoi hoi, wat leuk zo'n blog.
    Wat een prachtige kids! Wij houden jullie vanaf hier in de gaten!
    Groetjes daar en veel plezier!!!!

• 24 Januari 2012 - 17:51

Fam. Ter Haar:

Hee hallo wat leuk zeg om jullie te volgen!!! Had nog willen bellen maar is er bij ingeschoten. Goede vlucht verder en veel plezier! Groeten!!!

• 24 Januari 2012 - 18:17

Joep En Sam:

Joep zegt dat hij Max lief vindt! En Sam vindt Giuliani de liefste! Hier komt de kou er aan.. Geniet van de warmte!

• 24 Januari 2012 - 20:17

Elena :

he kanjers...goed om te horen dat de eerste etappe goed is gegaan...fijn vervolg en tot blog....X

• 25 Januari 2012 - 21:07

Jan En Tonny:

Hallo samen
    Fijn om op deze manier te kunnen zien hoe jullie reis verloopt.
    Wij wensen jullie een prachtige vakantie.
    Liefs Jan en Tonny