Malaucene - Reisverslag uit Goudargues, Frankrijk van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu Malaucene - Reisverslag uit Goudargues, Frankrijk van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

Malaucene

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

29 Augustus 2012 | Frankrijk, Goudargues

Zondag een mooie rit gemaakt met fiets en camper, 94 kilometer door de ardeche, met mooie Lange klimmetjes. Even zwemmen in een riviertje en weer door.
Gisteren in de regen verplaatst Naar Malaucene, waar we op de camping een plekje hebben met zicht op de Mnt Ventoux.
Na een dag/nacht met buikgriep heeft Domenico vandaag zijn kleding opgehaald. Het begint nu echt te worden.
De kinderen zijn er ook klaar voor.
Vanochtend Oma Mieke gebeld, want die is vandaag jarig!

• 29 Augustus 2012 - 15:06

Franco En Geertje Meloni:

Hallo leuk plekje met zicht op de berg?en zijn jullie al weer een beetje opgeknapt,fijn dat er een dokter mee reist,Ruth van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jou moeder,wij zijn vanmorgen bij haar geweest,het was gezellig.doe het rustig aan ,we bellen gr. xxxx

• 29 Augustus 2012 - 19:01

Inez:

Mieke, via een omweg ook van harte gefeliciteerd, en Ruth jij natuurlijk ook!
    Ik hoopdat die buikgriep niet iedereen gaat vellen...
    Xinez

• 29 Augustus 2012 - 21:23

Arie En Kerstin:

Mieke van harte gefeliciteerd, we proberen het via deze weg want de kans is heel groot dat je dit leest.

Groetjes Arie en Kerstin

• 29 Augustus 2012 - 21:23

Arie En Kerstin:

Groetjes Arie en Kerstin

Marian:

Allereerst nog gefeliciteerd met de verjaardag van Mieke. Ik wens jullie zaterdag veel succes met de bijzondere rit die Domenico gaat fietsen. Veel liefs Marian

• 30 Augustus 2012 - 11:20

sorry het knopje bleef .liefs