Goudargues - Reisverslag uit Goudargues, Frankrijk van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu Goudargues - Reisverslag uit Goudargues, Frankrijk van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

Goudargues

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

20 Augustus 2012 | Frankrijk, Goudargues

Hallo allemaal,
Na een lange maar vooral warme dag in de camper gisteravond hier aangekomen. We staan in een leuk dorpje aan een riviertje. Het is hier 35 graden. Een heuvelachtig gebied waar prachtig getraind kan worden. Bij vertrek uit Nederland stond er een pagina groot artikel in het dagblad van het noorden over de Kale Berg, met een mooi stukje over Domenico met het prachtige citaat van Max: als alle papa's van de wereld de berg op fietsen, misschien wordt opa dan ook wel weer beter.

• 20 Augustus 2012 - 18:37

Arie En Kerstin:

Hallo luitjes!

Geniet lekker deze week, maar dat komt wel goed toch? En Domenico: niet te veel fietsen he, ook lekker uitrusten! Marcel en Arie zijn vanochtend nog naar Tecklenburg geweest, en het ging super! Ze waren enthousiast. Goed voor hun zelfvertrouwen. Voor Arie is het niet veel meer trainen deze week. Veel werken en wisselende diensten. Dus vooral zorgen voor voldoende rust.
    Hopelijk nog de hele week mooi weer voor jullie.
    See you next week... We hebben er zin in! Nog 12 dagen te gaan..

• 20 Augustus 2012 - 22:20

Inez En Willem:

Train niet teveel Domenico!!!! Overtrainen komt bij veel topsporters voor! Geniet ze daar aan het riviertje en relax ze!
    XXX

• 21 Augustus 2012 - 00:45

Mieke Elberink:

Jongens ga lekker genieten, wij zijn bij jullie en alles gaat goed. Ik ben super trost op jullie.
    Groetjes en liefs Mieke.

• 21 Augustus 2012 - 16:02

Franco En Geertje Meloni:

net jullie bericht gelezen,fijn zo`n mooi plekje aan de rivier.lekker genieten ,af en toe een heuveltje
    mee pikken dan ben jij er wel klaar voor, wij hebben er alle vertrouwen in.en Max gaat natuurlijk ook af en toe met papa trainen,enGiulia moedigd jullie wel aan.veel plezier alle vier gr. x x x x

• 22 Augustus 2012 - 09:45

Elena: