Ardeche - Reisverslag uit Goudargues, Frankrijk van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu Ardeche - Reisverslag uit Goudargues, Frankrijk van Max en Giulia Meloni - WaarBenJij.nu

Ardeche

Blijf op de hoogte en volg Max en Giulia

25 Augustus 2012 | Frankrijk, Goudargues

Donderdag hebben op de rivier de Ceze in een kano gevaren. 's ochtends had Domenico weer zijn rondje gefietst. Zeven kilometer over een rustige rivier, Max heeft de hele route meegepeddeld. Dit is ook de rivier waar we dagelijks in zwemmen en vandaag met een schepnet visjes hebben gevangen.
Gisteren langs de grote rivier de Ardèche gereden. Prachtige rotsen en mooie kloven. Wel enorm veel toeristen op en naast de rivier.
Morgen gaan we dezelfde route weer rijden, maar dan als trainingsrit met de support in de camper erachter aan. Een laatste grote inspanning voor de Grote Berg volgende week. Die week alleen maar pasta en (nog meer) rust.
Maar nu eerst weer naar het zwembad, want de temperatuur blijft rond de 35 graden hangen.
Foto's bijvoegen lukt helaas niet.

• 26 Augustus 2012 - 19:04

Mieke:

Het begint denk ik toch een beetje te kriebelen, maar we weten allemaal dat je het kunt en wij geven je de hele weg een duwtje. Ga nu lekker rusten en samen genieten want het komt echt allemaal goed.
    Veel liefs Mieke.

• 27 Augustus 2012 - 11:39

Franco En Geertje Meloni:

hallo alle vier wat doen jullie leuke dingen met de kinderen ,tussen het fietsen door,maar deze week rustig aan want het is zo zaterdag en dan ga je voor het eggie.wij fietsen allemaal met je mee,dan komt het zeker goed we twijfelen er in ieder geval niet aan.
    veel liefs van ons Franco en Geertje

• 27 Augustus 2012 - 11:51

Arie En Kerstin:

Ja, het komt nu dichtbij, spannend! Wij maken ons nu langzamerhand ook op voor de reis. Hebben net afgesproken om toch maar iets eerder te vertrekken. Dinsdagavond rond 23 uur proberen we te gaan rijden en hopen dan woensdag rond de middag in Malaucene aan te komen. En dan gelijk kleding en startbewijs halen! Ik heb gelezen dat het al aardig druk begint te worden daar, en dat het al gezellig is!
    Ben benieuwd! We hebben er zin in, en we zien jullie gauw. XX